From 1 - 10 / 24
  • Categories  

    Strateške karte hrupa za poselitveno območje Mestne občine Maribor so izdelane skladno z Direktivo Evropskega parlamenta in Sveta 2002/49/ES z dne 25. junija 2002 o ocenjevanju in upravljanju okoljskega hrupa in Uredbo o ocenjevanju in urejanju hrupa v okolju (Uradni list RS, št. 121/04). Zbirka podatkov je prostorski prikaz obremenitve okolja s hrupom, zaradi cestnega in železniškega prometa na sklenjenem območju poselitve Mestne občine Maribor. Ocena obremenjenosti okolja s hrupom zaradi cestnega in železniškega prometa je izdelana z modelnim izračunom na podlagi predpisane računske metode in na podlagi meritev celotne obremenjenosti okolja s hrupom na značilnih lokacijah ob obravnavanih virih hrupa. Za izračun obremenjenosti okolja s hrupom je treba poznati značilnosti obratovanja virov hrupa oziroma obseg in razporeditev njihovih emisij hrupa ter meteorološke, reliefne in poselitvene značilnosti obravnavanega območja, med njimi tudi podatke o obstoječih ovirah za preprečevanje širjenja hrupa v okolju, kot so protihrupne ograje in nasipi. Različne barve na kartah hrupa predstavljajo različne dolgoročne povprečne ravni hrupa za kazalca Ldvn (celodnevno obdobje: dan-večer-noč) in Lnoč (obdobje noči), v pasovih po 5 dB(A). Skladno z določili zakonodaje so bile v III. fazi izdelave strateških kart hrupa za poselitveno območje Mestne občine Maribor obravnavane ceste z letnim pretokom večjim od 1 milijon vozil in železniške proge z letnim pretokom večjim od 10 000 vlakov. Prometni podatki za ceste so iz leta 2016, za železniške proge pa iz leta 2017. Strateške karte hrupa, so izdelane z namenom ocenjevanja izpostavljenosti prebivalcev hrupu v okolju in so izhodišče za pripravo ukrepov za zmanjševanje hrupa cestnega in železniškega prometa, ki se jih podrobneje opredeli v operativnem programu varstva pred hrupom.

  • Categories  

    Strateške karte hrupa za pomembne ceste, v upravljanju DARS, so izdelane skladno z Direktivo Evropskega parlamenta in Sveta 2002/49/ES z dne 25. junija 2002 o ocenjevanju in upravljanju okoljskega hrupa in Uredbo o ocenjevanju in urejanju hrupa v okolju (Uradni list RS, št. 121/04). Zbirka podatkov je prostorski prikaz obremenitve okolja s hrupom, zaradi prometa po avtocestah, na oddaljenosti do 1500 m od osi cest. Obremenitev okolja s hrupom je ocenjena na podlagi računskih metod ocenjevanja hrupa po smernici NMPB-Routes-1996 in standardom XPS 31-133 ter na podlagi meritev hrupa po standardu SIST ISO 1996-2:2007. Za izračun obremenjenosti okolja s hrupom je treba poznati značilnosti obratovanja virov hrupa oziroma obseg in razporeditev njihovih emisij hrupa ter meteorološke, reliefne in poselitvene značilnosti obravnavanega območja, med njimi tudi podatke o obstoječih ovirah za preprečevanje širjenja hrupa v okolju, kot so protihrupne ograje in nasipi. Različne barve na kartah hrupa predstavljajo različne dolgoročne povprečne ravni hrupa za kazalca Ldvn (celodnevno obdobje: dan-večer-noč) in Lnoč (obdobje noči), v pasovih po 5 dB(A). Skladno z določili zakonodaje so bili v III. fazi izdelave strateških kart hrupa obravnavani odseki pomembnih cest z več kot 3 milijone prevozov vozil letno, določeni na podlagi prometnih podatkov iz leta 2016. Strateške karte hrupa za pomembne ceste v upravljanju DARS, so izdelane z namenom ocenjevanja izpostavljenosti prebivalcev hrupu v okolju, zaradi prometa po avtocestah in so izhodišče za pripravo ukrepov za zmanjševanje hrupa cestnega prometa, ki se jih podrobneje opredeli v operativnem programu varstva pred hrupom.

  • Categories  

    Evidenca obsega odseke površinskih voda, ki so pomembni za življenje sladkovodnih vrst rib, v skladu z določbo 4. člena Direktive Sveta 78/659/EGS z dne 18. julija 1978 o kakovosti sladkih voda, ki jih je treba zavarovati ali izboljšati, da se omogoči življenje rib (UL. L., št. 222 z dne 14.08.1978, str. 1) in predpisi, ki določajo kakovost površinskih voda za življenje sladkovodnih vrst rib. Seznam odsekov sestavljajo ime odseka v numerični obliki, ime vodotoka, opis odseka kot pozicija v prostoru, vrsta odseka in dolžina odseka.

  • Categories  

    Strateške karte hrupa za pomembne železnice, v upravljanju Slovenskih železnic d.o.o., so izdelane skladno z Direktivo Evropskega parlamenta in Sveta 2002/49/ES z dne 25. junija 2002 o ocenjevanju in upravljanju okoljskega hrupa in Uredbo o ocenjevanju in urejanju hrupa v okolju (Uradni list RS, št. 121/04). Zbirka podatkov je prostorski prikaz obremenitve okolja s hrupom, zaradi prometa po pomembnih železniških progah, na oddaljenosti do 1500 m od osi cest. Ocena obremenjenosti okolja s hrupom zaradi železniškega prometa je izdelana z modelnim izračunom na podlagi predpisane računske metode in na podlagi meritev celotne obremenjenosti okolja s hrupom na značilnih lokacijah ob obravnavanih virih hrupa. Za izračun obremenjenosti okolja s hrupom je treba poznati značilnosti obratovanja virov hrupa oziroma obseg in razporeditev njihovih emisij hrupa ter meteorološke, reliefne in poselitvene značilnosti obravnavanega območja, med njimi tudi podatke o obstoječih ovirah za preprečevanje širjenja hrupa v okolju, kot so protihrupne ograje in nasipi. Različne barve na kartah hrupa predstavljajo različne dolgoročne povprečne ravni hrupa za kazalca Ldvn (celodnevno obdobje: dan-večer-noč) in Lnoč (obdobje noči), v pasovih po 5 dB(A). Skladno z določili zakonodaje so bili v III. fazi izdelave strateških kart hrupa obravnavani odseki pomembnih železniških prog z več kot 30 000 prevozov vozil letno, določeni na podlagi prometnih podatkov iz leta 2017. Strateške karte hrupa za pomembne železnice v upravljanju Slovenskih železnic d.o.o., so izdelane z namenom ocenjevanja izpostavljenosti prebivalcev hrupu v okolju, zaradi prometa po pomembnih železniških progah in so izhodišče za pripravo ukrepov za zmanjševanje hrupa prometa po železnicah, ki se jih podrobneje opredeli v operativnem programu varstva pred hrupom.

  • Categories  

    Strateške karte hrupa za pomembne ceste, v upravljanju Direkcije za infrastrukturo (DRSI), so izdelane skladno z Direktivo Evropskega parlamenta in Sveta 2002/49/ES z dne 25. junija 2002 o ocenjevanju in upravljanju okoljskega hrupa in Uredbo o ocenjevanju in urejanju hrupa v okolju (Uradni list RS, št. 121/04). Zbirka podatkov je prostorski prikaz obremenitve okolja s hrupom, zaradi prometa po glavnih in regionalnih cestah, na oddaljenosti do 1500 m od osi cest. Obremenitev okolja s hrupom je ocenjena na podlagi računskih metod ocenjevanja hrupa po smernici NMPB-Routes-1996 in standardom XPS 31-133 ter na podlagi meritev hrupa po standardu SIST ISO 1996-2:2007. Za izračun obremenjenosti okolja s hrupom je treba poznati značilnosti obratovanja virov hrupa oziroma obseg in razporeditev njihovih emisij hrupa ter meteorološke, reliefne in poselitvene značilnosti obravnavanega območja, med njimi tudi podatke o obstoječih ovirah za preprečevanje širjenja hrupa v okolju, kot so protihrupne ograje in nasipi. Različne barve na kartah hrupa predstavljajo različne dolgoročne povprečne ravni hrupa za kazalca Ldvn (celodnevno obdobje: dan-večer-noč) in Lnoč (obdobje noči), v pasovih po 5 dB(A). Skladno z določili zakonodaje so bili v III. fazi izdelave strateških kart obravnavani odseki pomembnih cest z več kot 3 milijone prevozov vozil letno, določeni na podlagi prometnih podatkov iz leta 2016. Strateške karte hrupa za pomembne ceste v upravljanju DRSI, so izdelane z namenom ocenjevanja izpostavljenosti prebivalcev hrupu v okolju, zaradi prometa po glavnih in regionalnih cestah in so izhodišče za pripravo ukrepov za zmanjševanje hrupa cestnega prometa, ki se jih podrobneje opredeli v operativnem programu varstva pred hrupom.

  • Categories    

    Opazovalnice državne mreže so namenjene beleženju potresov. Podatki iz opazovalnic se zbirajo in obdelujejo v središču za obdelavo podatkov na Agenciji RS za okolje, Uradu za seizmologijo v Ljubljani. Državna mreža potresnih opazovalnic vključuje 26 opazovalnic. V datoteki so podatki o lokaciji potresnih opazovalnic.

  • Categories  

    Strateške karte hrupa za poselitveno območje Mestne občine Ljubljana so izdelane skladno z Direktivo Evropskega parlamenta in Sveta 2002/49/ES z dne 25. junija 2002 o ocenjevanju in upravljanju okoljskega hrupa in Uredbo o ocenjevanju in urejanju hrupa v okolju (Uradni list RS, št. 121/04). Zbirka podatkov je prostorski prikaz obremenitve okolja s hrupom, zaradi cestnega in železniškega prometa na območju Mestne občine Ljubljana. Ocena obremenjenosti okolja s hrupom zaradi cestnega in železniškega prometa je izdelana z modelnim izračunom na podlagi predpisane računske metode in na podlagi meritev celotne obremenjenosti okolja s hrupom na značilnih lokacijah ob obravnavanih virih hrupa. Za izračun obremenjenosti okolja s hrupom je treba poznati značilnosti obratovanja virov hrupa oziroma obseg in razporeditev njihovih emisij hrupa ter meteorološke, reliefne in poselitvene značilnosti obravnavanega območja, med njimi tudi podatke o obstoječih ovirah za preprečevanje širjenja hrupa v okolju, kot so protihrupne ograje in nasipi. Različne barve na kartah hrupa predstavljajo različne dolgoročne povprečne ravni hrupa za kazalca Ldvn (celodnevno obdobje: dan-večer-noč) in Lnoč (obdobje noči), v pasovih po 5 dB(A). Skladno z določili zakonodaje so bile v III. fazi izdelave strateških kart hrupa za poselitveno območje Mestne občine Ljubljana obravnavane ceste z letnim pretokom večjim od 1 milijon vozil in železniške proge z letnim pretokom večjim od 10 000 vlakov. Prometni podatki za ceste so iz leta 2016, za železniške proge pa iz leta 2017. Strateške karte hrupa, so izdelane z namenom ocenjevanja izpostavljenosti prebivalcev hrupu v okolju in so izhodišče za pripravo ukrepov za zmanjševanje hrupa cestnega in železniškega prometa, ki se jih podrobneje opredeli v operativnem programu varstva pred hrupom.

  • Categories    

    Evidenca obsega seznam merilnih mest v mreži državnega monitoringa (ARSO) za spremljanje hidroloških meritev na površinskih vodah.

  • Categories    

    Prikazana merilna mesta predstavljajo osnovno mrežo merilnih mest državnega hidrološkega monitoringa podzemnih voda na vodnih telesih podzemnih voda s prevladujočimi medzrnskimi vodonosniki za tekoče leto.

  • Categories    

    Kopalne vode na naravnih vodah se delijo na kopalna območja in na naravna kopališča. Za spremljanje kakovosti vode ima vsaka kopalna voda določeno vsaj eno merilno mesto na lokaciji, kjer se zbira največ kopalcev oz. tam, kjer je možnost za onesnaženje največja. Kakovost vode se spremlja tekom kopalne sezone v okviru programa spremljanja kakovosti kopalnih voda, katerega izvaja ARSO.